11-05-2015, 14:29
(08-05-2015, 17:56)webmaz napisał(a): 1) Z twojego opisu wnioskuję, że masz przekierowaną obsługę poczty w domenie na serwery nazwa.pl z których powinna być realizowana wysyłka a chcesz wysyłać z OVH ? Popraw mnie jeżeli źle to zrozumiałem
2) Podaj nazwę domeny której dotyczy ta sytuacja
3) Jeżeli to możliwe wyślij pełny nagłówek wiadomości zwrotnej jaką otrzymujesz przy próbie wysyłki
Sprawa wygląda tak: mamy dwie strony, które stoją na serwerze OVH. Na nazwa.pl wykupiliśmy pakiet MAXIPoczta oraz dwie domeny, które prowadzą do stron na OVH.
Zgodnie z sugestią firmy zewnętrznej - całość została skonstruowana tak, że w panelu nazwa.pl tak jedna jak i druga domena ma ustawione przekierowanie na adres IP, ma też zaznaczoną opcję "Przekieruj na mój pakiet pocztowy". Tak według zewnętrznej firmy jak i samego nazwa.pl - będzie to działać.
I owszem, działa tak strona jak i pakiet pocztowy, jednakże na trzeciej domenie, gdzie poczta została zainstalowana na OVH - nie da sie wysłać ani odebrać e-maili z MAXIPoczty - problem ten nie występuje
Dostaję taką wiadomość przy próbie wysyłki:
Nie można wysłać wiadomości. Ustawienie dla serwera poczty wychodzącej [SMTP] może wymagać konfiguracji. Aby znaleźć ustawienia serwera dla „l”, skontaktuj się z dostawcą usługi e-mail.
Temat 'test'
Błąd serwera: 511
Odpowiedź serwera: 511 sorry, no mailbox here by that name (#5.1.1 - chkuser)
Serwer: ''
Identyfikator błędu w programie Poczta usługi Windows Live: 0x800CCC79
Protokół: SMTP
Port: 25
Zabezpieczenie (SSL): Nie