11-01-2011, 16:45
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-01-2011, 16:47 przez bartosz-nowicki.)
Faktycznie Google już nie przywiązuje takiej wagi do META. Jeżeli przykładasz dużą wagę do tego aby mieć wiele unikalnych odwiedzin Twojej strony to DESCRIPTION powinien zachęcać do jej odwiedzenia.
Desc jest wyświetlany w wynikach wyszukiwania, jako opis.
Zwróć również uwagę na <title>xxx</title>
Dla samych robotów zwróć uwagę na optymalizację css i html. Do tego sama treść powinna być nasycona słowami kluczowymi. Tylko wszystko z głową, strona powinna być usefriendly.
Desc jest wyświetlany w wynikach wyszukiwania, jako opis.
Zwróć również uwagę na <title>xxx</title>
Dla samych robotów zwróć uwagę na optymalizację css i html. Do tego sama treść powinna być nasycona słowami kluczowymi. Tylko wszystko z głową, strona powinna być usefriendly.