14-08-2013, 03:14
Reklama na Facebook to ciekawa sprawa. Można pozyskać użytkownika, lubisia na różne sposoby. Ten najbardziej pożądany czyli poprzez reklamę na facebook może być jednak bardzo drogi. Koszt pozyskania jednego "lubisia" może wynosić nawet do 10 zł w konkurencyjnych branżach. Oczywiście są sposoby na powiększanie konwersji i zmniejszanie kosztów pozyskiwania użytkowników. Ale reasumując Facebooka nie traktowałbym zbytnio jako narzędzia do generowania sprzedaży bezpośredniej a raczej budowania wizerunku, nawiązywania relacji z ludźmi. To z czasem może przynieść sprzedaż. Jednak koszty budowania renomy marki na facebook moga być bardzo wysokie, dlatego są one czasami do udźwignięcia tylko przez duże brandy.
(14-05-2013, 14:09)jakbau napisał(a): Zgadzam się z przdmówcami. Facebook może pomagać, ale nie liczyłbym tylko na facebook'a. Zawsze warto mieć coś więcej. Dla mnie facebook to dodatek nie baza.