Liczba postów: 17
Liczba wątków: 3
Dołączył: 08-12-2010
Reputacja:
0
27-12-2012, 20:35
Witam wszystkich.
Coraz częściej spotykam się z tym, że cała promocja jest opierana o facebook.
Reklama na nim na odpowiedni target może przynieść sporo odwiedzin.
Co o tym sądzicie? Warto odchodzić od googla i klasycznego pozycjonowania, gdzie odwiedziny będą prędzej czy później? Czy może wbić prosto w odwiedziny i na jakiś czas się tym nie przejmować?
Liczba postów: 868
Liczba wątków: 29
Dołączył: 26-06-2009
Reputacja:
27
Jak zajmujesz się handlem laskami drewnianymi dla starszych schorowanych ludzi to fb nie będzie odpowiednim źródłem pozyskania reklamy. Poza tym dobrze przeprowadzane działania reklamowe wspierają pozycjonowanie w 100%, więc nie wiem czemu równasz jedno z drugim.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: 03-01-2013
Reputacja:
0
No kwejk np. tylko dzięki Facebookowi istnieje. Ruch z Facebooka to dla kwejka 80% całego ruchu.
Zapraszam do odwiedzenia w wolnym czasie: http://www.activegarden.pl/sportowe_wyposazenie/boiska
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 0
Dołączył: 09-04-2013
Reputacja:
0
wszystko zalezy od profilu strony, ale raczej nie warto uzalezniac sie od jednego zrodla ruchu. wystarczy ze 'zyczliwi' zaczna masowo zglaszac twoj fanpage. FB go wytnie i strona pada
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: 15-04-2013
Reputacja:
0
Ogólnie do poważnych zastosowań (nie typu kwejk itp.) facebook jako jedyne źródło ruchu to chybiony pomysł. Ogólnie facebook jako portal to jedno z najgorszy miejsc do reklamy (biorąc pod uwagę stosunek wydanych środków na reklamę do efektów). Także pomyślałbym nad innymi źródłami ruchu no chyba, że chcesz stworzyć stronę z memami.
Liczba postów: 97
Liczba wątków: 14
Dołączył: 18-09-2009
Reputacja:
0
Zgadzam się z przdmówcami. Facebook może pomagać, ale nie liczyłbym tylko na facebook'a. Zawsze warto mieć coś więcej. Dla mnie facebook to dodatek nie baza.
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 0
Dołączył: 26-09-2014
Reputacja:
0
Od wyszukiwarki na rzecz Facebooka bym nie odchodził. Lepiej dywersyfikować. Można dojść do do momentu, w którym ponad 50% odwiedzin strony będzie pochodziło w Facebooka. Tutaj łatwiej mają strony z branży turystycznej.