Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Facebook jako jedyne źródło odwiedzin?
#1
Rolleyes 
Witam wszystkich.
Coraz częściej spotykam się z tym, że cała promocja jest opierana o facebook.
Reklama na nim na odpowiedni target może przynieść sporo odwiedzin.
Co o tym sądzicie? Warto odchodzić od googla i klasycznego pozycjonowania, gdzie odwiedziny będą prędzej czy później? Czy może wbić prosto w odwiedziny i na jakiś czas się tym nie przejmować?
Odpowiedz
#2
Jak zajmujesz się handlem laskami drewnianymi dla starszych schorowanych ludzi to fb nie będzie odpowiednim źródłem pozyskania reklamy. Poza tym dobrze przeprowadzane działania reklamowe wspierają pozycjonowanie w 100%, więc nie wiem czemu równasz jedno z drugim.
Odpowiedz
#3
No kwejk np. tylko dzięki Facebookowi istnieje. Ruch z Facebooka to dla kwejka 80% całego ruchu.
Zapraszam do odwiedzenia w wolnym czasie: http://www.activegarden.pl/sportowe_wyposazenie/boiska
Odpowiedz
#4
Na dzień dzisiejszy tak ale nie wiadomo co będzie za rok może powstanie kolejny portal społecznościowy i z tych 80% zrobi się mniej. Moim zdaniem kampania na fb jak najbardziej ok na tą chwilę daje bardzo dużo, ale oczywiście nie można też zapominać o wynikach organicznych z wyszukiwarki. Do promocji strony powinno się korzystać z wielu jak nie wszystkich dostępnych kanałów jakimi możemy wypromować stronę i nie stawiać tylko na jeden "gdyż jego upadek może być naszym upadkiem" Smile
Odpowiedz
#5
wszystko zalezy od profilu strony, ale raczej nie warto uzalezniac sie od jednego zrodla ruchu. wystarczy ze 'zyczliwi' zaczna masowo zglaszac twoj fanpage. FB go wytnie i strona pada
Odpowiedz
#6
Ogólnie do poważnych zastosowań (nie typu kwejk itp.) facebook jako jedyne źródło ruchu to chybiony pomysł. Ogólnie facebook jako portal to jedno z najgorszy miejsc do reklamy (biorąc pod uwagę stosunek wydanych środków na reklamę do efektów). Także pomyślałbym nad innymi źródłami ruchu no chyba, że chcesz stworzyć stronę z memami.
Odpowiedz
#7
Zgadzam się z przdmówcami. Facebook może pomagać, ale nie liczyłbym tylko na facebook'a. Zawsze warto mieć coś więcej. Dla mnie facebook to dodatek nie baza.
Odpowiedz
#8
Reklama na Facebook to ciekawa sprawa. Można pozyskać użytkownika, lubisia na różne sposoby. Ten najbardziej pożądany czyli poprzez reklamę na facebook może być jednak bardzo drogi. Koszt pozyskania jednego "lubisia" może wynosić nawet do 10 zł w konkurencyjnych branżach. Oczywiście są sposoby na powiększanie konwersji i zmniejszanie kosztów pozyskiwania użytkowników. Ale reasumując Facebooka nie traktowałbym zbytnio jako narzędzia do generowania sprzedaży bezpośredniej a raczej budowania wizerunku, nawiązywania relacji z ludźmi. To z czasem może przynieść sprzedaż. Jednak koszty budowania renomy marki na facebook moga być bardzo wysokie, dlatego są one czasami do udźwignięcia tylko przez duże brandy.

(14-05-2013, 14:09)jakbau napisał(a): Zgadzam się z przdmówcami. Facebook może pomagać, ale nie liczyłbym tylko na facebook'a. Zawsze warto mieć coś więcej. Dla mnie facebook to dodatek nie baza.
Odpowiedz
#9
Odpowiedz
#10
Od wyszukiwarki na rzecz Facebooka bym nie odchodził. Lepiej dywersyfikować. Można dojść do do momentu, w którym ponad 50% odwiedzin strony będzie pochodziło w Facebooka. Tutaj łatwiej mają strony z branży turystycznej.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
Sponsorzy i przyjaciele
SeoHost.pl